آموزش انتیتی فریم ورک EntityFramework – ساخت یک پروژه کوچک با روش Code First – قسمت 23



آموزش انتیتی فریم ورک EntityFramework – ساخت یک پروژه کوچک با روش Code First – قسمت 23

آموزش انتیتی فریم ورک EntityFramework - ساخت یک پروژه کوچک با روش Code First - قسمت 23

در قسمت های قبلی از دوره انتیتی فریم ورک EntityFramework ما با روش های Database First و Model First اومدیم و یک پروژه کوچک درست کردیم و در این جلسه ما قصد داریم همون پروژه رو با روش کد فرست Code First پیاده سازی کنیم.
روش کدفرست یک روش برنامه نویسی است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از کلاس‌های C# یا VB.NET مدل داده‌های خود را تعریف کنید و سپس انتیتی فریم ورک Entity Framework را مجبور کنید که بر اساس آن مدل، پایگاه داده را ایجاد یا تغییر دهید. با استفاده از روش کدفرست، شما نیازی ندارید که قبل از برنامه نویسی، طرح پایگاه داده خود را طراحی و اجرا کنید. شما می‌توانید با تغییرات در کلاس‌های خود، پایگاه داده را به روز رسانی یا Migration کنید. برای این منظور، شما می‌توانید از قابلیت‌های مختلف انتیتی فرم ورک Entity Framework استفاده کنید.

آموزش ساخت یک پروژه کوچک با روش کد فرست Code First در انتیتی فریم ورک Entity Framework – نحوه ساخت یک پروژه کوچک با روش کد فرست Code First در انتیتی فریم ورک Entity Framework در ویژوال استودیو Visual Studio – طریقه ساخت یک پروژه کوچک با روش کد فرست Code First در انتیتی فریم ورک Entity Framework در ویژوال استودیو Visual Studio – آموزش ساخت یک پروژه کوچک با روش کد فرست Code First در انتیتی فریم ورک Entity Framework در ویژوال استودیو Visual Studio – آموزش ساخت یک پروژه کوچک با روش کد فرست Code First در انتیتی فریم ورک Entity Framework در ویژوال استودیو Visual Studio – آموزش انتیتی فریم ورک Entity Framework کاملا رایگان و از صفر تا صد

#entityframework – #project – #codefirst

لینک ویدئو Database First 👇👇👇:
https://youtu.be/Al4JV3G6bUA?si=hDrY94pWJGQ54vro

لینک ویدئو Model First 👇👇👇:
https://youtu.be/HL04F-ppygI?si=8EXusNMMR_5j9AM2
https://youtu.be/zZHlOSxm1gU?si=w1moeSBRtJU8r8D1

امیدوارم که برای شما عزیزان مفید واقع بشه.
فقط لطفا اگر خوشتون اومد لایک و سابسکرایب و نظر فراموش نشه.
آدرس شبکه های اجتماعی ما:
سایت:
http://www.heilton.com/
توییتر:
https://twitter.com/HeiltonGroup
تلگرام:
https://telegram.me/HeiltonProgramming
فیس بوک:
https://www.facebook.com/login/?next=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FHeilton
یوتیوب:
https://www.youtube.com/channel/UCirDN-jMHpSGbhyik3jOKng