اهمیت آشنایی با پروژه های وب تری Web3.0 #shorts



اهمیت آشنایی با پروژه های وب تری Web3.0 #shorts

اهمیت آشنایی با پروژه های وب تری Web3.0 #shorts

مفهوم وب تری و اهمیت آن در آینده بازار کریپتو
اگه هنوز به کانال سابسکرایب نکردید حتما عضو بشید تا تماشای هیچ ویدیویی رو از دست ندید
https://www.youtube.com/c/Media369channel?sub_confirmation=1
برای تماشای ویدیوی کامل درباره این موضوع روی لینک زیر کلیک کنید:
https://youtu.be/XiNP-nsbaQM
در ویدیوی کامل این موضوع به این سوالات پاسخ داده خواهد شد:
وب تری چیست؟
مفهوم وب تری چیست؟
نسل سوم اینترنت چیست؟
اهمیت وب تری چیست؟
معنای وب تری چیست؟
تفاوت وب تری با وب تو چیست؟
وب 3 چیست؟
نقش وب تری در زندگی روزمره چیست؟
نقش وب تری در بازار کریپتو چیست؟
وب تری در کریپتو چه اهمیتی دارد؟
اینترنت نسل سه چیست؟
کیف پول وب تری چیست؟
بهترین کیف پول وب تری چیست؟
نسل سوم اینترنت چه مشخصاتی دارد؟
قابلیت های وب تری چیست؟
قابلیت های نسل سوم اینترنت چیست؟
اختراع اینترنت زندگی بشر را به کل تغییر داد و امکانات زیادی برای رشد و گسترش مشاغل مختلف فراهم کرد. نسخه اولیه وب، شبیه یک روزنامه بود که کاربران می‌توانستند اطلاعات تولید شده توسط سازمان‌ها و شرکت‌ها را در آن مشاهده و مطالعه کنند. با گسترش تکنولوژی، نسل دوم اینترنت به وجود آمد که در آن، کاربران در کنار سازمان‌ها قادر به تولید و انتشار محتوا بودند. در حال حاضر، بسیاری از اپلیکیشن‌های حوزه وب از نسل دوم هستند. وب 3 نسل جدید اینترنت و به عبارتی اینترنت آینده است که قرار است در طول زمان پیاده شده و امنیت، سرعت، حریم خصوصی و کیفیت بالای خدمات اینترنتی را برای بشریت فراهم کند.
وب 3 در زندگی مردم چه نقشی دارد؟
نسل سوم وب دارای چند ویژگی است که در شناخت نسل سوم اینترنت به ما کمک می‌کند. این ویژگی‌ها هم می‌توانند مثبت باشند هم منفی.
تمرکز زدایی، تمرکز زدایی یکی از اصل‌های مهم وب 3 است. در وب 2.0، کامپوترها از پروتکل HTTP در قالب آدرس‌های وب منحصر به فرد برای یافتن اطلاعات استفاده می‌کنند که معمولاً در یک مکان ثابت روی یک سرور واحد ذخیره می‌شود.
در وب 3، از آنجایی که اطلاعات بر اساس محتوای آن یافت می‌شود، می توان آن را در چندین مکان به طور همزمان ذخیره کرد و در نتیجه غیرمتمرکز شد.
این امر پایگاه داده‌های عظیمی را که در حال حاضر توسط غول‌های اینترنتی مانند فیس بوک که (اکنون متا نام دارد) و گوگل نگهداری می‌شوند، از بین می‌برد و با واگذاری کنترل بیشتر به کاربران، از غنی سازی بی‌رویه آن‌ها جلوگیری می‌کند.
با وب 3، داده های تولید شده توسط منابع محاسباتی متفاوت و قدرتمند از جمله تلفن‌های همراه، کامپیوترها، لوازم خانگی، وسایل نقلیه و حسگرها توسط کاربران از طریق شبکه‌های داده غیرمتمرکز فروخته می‌شود و تضمین می‌کنند که کاربران می‌توانند کنترل مالکیت خود را حفظ کنند.
بی اعتمادی و بدون مجوز: وب 3 علاوه بر تمرکز زدایی و مبتنی بر نرم افزار منبع باز، بی اعتماد نیز خواهد بود به این معنی شبکه به شرکت کنندگان اجازه می‌دهد مستقیماً بدون رفتن از طریق یک واسطه مورد اعتماد تعامل داشته باشند) و بدون مجوز بدین معنی که هر کسی می‌تواند بدون مجوز از یک نهاد حاکم شرکت کند‌.
در نتیجه، برنامه‌های وب 3 یا بر روی بلاک‌چین یا شبکه‌های همتا به همتای غیرمتمرکز یا ترکیبی از آن‌ها اجرا می‌شوند به این گونه برنامه‌های غیرمتمرکز Dapps می‌گویند.
هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین: در وب 3 ، رایانه‌ها می‌توانند مانند انسان‌ها اطلاعات را از طریق فناوری‌های مبتنی بر مفاهیم وب معنایی و پردازش زبان طبیعی درک کنند. وب 3 همچنین از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند.
یادگیری ماشینی شاخه‌ای از هوش مصنوعی است که از داده‌ها و الگوریتم‌ها برای تقلید از روشی که انسان‌ها یاد می‌گیرند، استفاده می‌کند و به تدریج دقت آن را بهبود می بخشد. این قابلیت‌ها، کامپوترها را قادر می‌سازد تا نتایج سریع‌تر و مرتبط‌تری را در زمینه‌هایی مانند توسعه دارو و مواد جدید تولید کنند.
قابلیت اتصال و فراگیر بودن: در نسل سوم وب، اطلاعات و محتوا بیشتر به هم متصل شده و همه جا حاضر می‌شوند. در نسل سوم اینترنت برنامه‌های کاربردی متعدد با تعدادی از دستگاه‌هایی که روزمره استفاده می‌شود و قابلیت اتصال به وب را دارند در دسترس هستند.
ارزهای دیجیتال از ابتدا برای پرداخت و نقل و انتقالات مالی مورد استفاده قرار میگیرفتن که تو وب سه هم میتونن همین کاربرد رو داشته باشن. کاربر ها میتونن تو فضای اینترنت از رمز ارزها به عنوان سوخت Web 3.0 استفاده کنن. یکی از کاربرد هایی که برای نسل سوم اینترنت مطرح میشه، نحوه ذخیره اطلاعات هستش. تو این شبکه افرادی که تو نگهداری و ذخیره داده ها مشارکت داشته باشن، مقداری ارز دیجیتال به عنوان دستمزد دریافت میکنن. همچنین افرادی که از این شبکه برای ذخیره داده هاشون بهره میبرن، باید از ارز دیجیتال برای پرداخت هزینه های مربوطه استفاده کنن. اولین مرورگر غیرمتمرکزی که با استفاده از فناوری بلاک چین ساخته شده، بریو نام داره. تو این مرورگر دیگه خبری از تبلیغات و اطلاعیه های غیر مفید که فقط حجم اینترنت شما رو هدر میدن، نیست. همچنین این پلتفرم از ارز دیجیتال BAT هم پشتیبانی میکنه و اون رو به عنوان پاداش به کاربراش میده. برای گشت و گذار تو اینترنت نسل سه، پیشنهاد میدیم که از این مرورگر استفاده کنین.
#media369 #media_369 #crypto #cryptocurrency #digital_currency #market #trade #Web3 #web_3 #Web3_future #internet #Blockchain #Web2 #web1 #web_3_future
اگر به بازار ارزهای دیجیتال، انواع سرمایه گذاری مالی، اخبار اقتصاد ایران و جهان و نحوه مدیریت مالی صحیح علاقمندید به کانال یوتیوب مدیا3569 سابسکرایب کنید. ما در این کانال با تولید ویدیوهای متنوع در هر روز جدیدترین، معتبرترین و به روزترین اخبار در حوزه اقتصاد را در اختیار شما قرار خواهیم داد.